Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Балійчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Балійчук О. Ю. 
Моделювання роботи статичного перетворювача тягової передачі електровозу [Електронний ресурс] / О. Ю. Балійчук // Електрифікація транспорту. - 2011. - № 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2011_1_17
Розглянуто способи моделювання статичних перетворювачів за допомогою методів імітаційного моделювання в середовищі MatLab та класичних методів математичного моделювання. Створено імітаційну модель тягової передачі перспективного багатосистемного електровозу для дослідження стаціонарних і перехідних режимів роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.6 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Муха А. М. 
Аналіз роботи допоміжних електричних машин електропоїздів залізниць України [Електронний ресурс] / А. М. Муха, О. Ю. Балійчук, І. Є. Скогарєв // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 37. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_37_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Балійчук О. Ю. 
Термін служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму [Електронний ресурс] / О. Ю. Балійчук // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 116-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_11
Проаналізовано підвищення працездатності допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М за умов експлуатації. Запропоновано інженерний метод визначення відносного скорочення терміну служби асинхронних двигунів, обраних із певним проектним запасом потужності, за нормальних експлуатаційних умов та у разі зниження показників якості живлячої електроенергії в бортових колах рухомого складу, що має місце за реальної експлуатації на ділянках Укрзалізниці. У результаті проведених автором досліджень встановлено, що тривала робота асинхронних двигунів, обраних із достатнім коефіцієнтом запасу потужності kз = 1,6, за несиметрії живлячої напруги 16 - 20 % призводить до скорочення їх терміну служби на 9,5 - 33,2 % в залежності від типу двигуна. Цим доведено, що вибір допоміжних машин із більшим запасом потужності не є раціональним способом підвищення працездатності допоміжних машин на електропоїздах серії ЕР9М. Надано рекомендації стосовно впровадження симетро-компенсуючих та захисних пристроїв, побудованих на сучасній мікропроцесорній та мікроконтролерній елементній базі. Вперше висвітлено питання аналітичного дослідження впливу якості живлячої енергії на термін служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М через визначення відносного скорочення терміну служби допоміжних машин (в залежності від температури загального перегріву). Враховано вплив коефіцієнта запасу потужності двигуна на середній перегрів та процес нагрівання електричних машин в цілому. Одержані в ході досліджень результати дозволяють критично оцінити існуючий захист допоміжних машин електропоїздів змінного струму та розробити рекомендації щодо впровадження комплексу організаційно-технічних заходів із підвищення працездатності допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.048 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Балійчук О. Ю. 
Нагрівання і захист обмоток допоміжних машин електропоїздів змінного струму при короткочасних перевантаженнях [Електронний ресурс] / О. Ю. Балійчук // Електрифікація транспорту. - 2014. - № 8. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2014_8_13
Статистичний аналіз показує, що близько 20 % допоміжних машин електропоїздів змінного струму (компресор, масляний насос охолодження тягового трансформатора, двигуни вентиляційних агрегатів) виходять з ладу щорічно. Очевидно, що питання підвищення надійності допоміжних машин на електропоїздах змінного струму серії ЕР9М наразі є актуальним. Основною причиною виходу з ладу цих машин є пошкодження ізоляції обмотки статора електричного двигуна. На електропоїздах серії ЕР9М застосовують загальнопромислові асинхронні двигуни з короткозамкненим ротором типу АОМ та подібні до них, більш сучасні типу АИР. Факт виходу з ладу двигуна говорить про те, що ізоляція обмотки статора перегрівається вище допустимих температур. Причиною цьому стає той факт, що двигун в режимі реальної експлуатації працює із короткочасними перевантаженнями. Ці перевантаження обумовлено тим, що двигуни працюють в суттєво більш важких умовах, ніж в промисловості, до чого можна віднести значні відхилення живлячої напруги, які властиві рухомому складу електрифікованому на змінному струмі, роботу агрегатів при низьких температурах атмосферного повітря та інше. Поставлено задачу визначити гранично допустиму тривалість короткочасних перевантажень, при яких ізоляція двигуна не буде перегріта вище допустимих температур. Запропоновано інженерний метод визначення названої характеристики. Експериментально знято часострумову характеристику електротеплового реле. Виконано порівняння одержаної аналітичної залежності із експериментально одержаними характеристиками реального теплового захисту на базі теплового реле ТРТ-115. Розроблено рекомендації по підвищенню надійності теплового захисту асинхронних короткозамкнених двигунів, які працюють в режимах короткочасних перевантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.019 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Муха А. М. 
Аналіз стану робочої поверхні контактного проводу за результатами експериментальних досліджень на ділянках Львівської залізниці [Електронний ресурс] / А. М. Муха, Д. В. Устименко, О. Ю. Балійчук, О. Я. Куриленко // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2017. - Вип. 135. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2017_135_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Муха А. М. 
Знос контактного проводу при його взаємодії з струмоприймачами залізничного електрорухомого складу обладнаними контактними вставками з матеріалу "Романіт-УВЛШ” [Електронний ресурс] / А. М. Муха, Д. В. Устименко, О. Ю. Балійчук, О. Я. Куриленко, І. В. Малишко, Ю. О. Адамович // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_4_9
Контактний провід в процесі взаємодії з контактними накладками полозів струмоприймачів піддається зносу, ерозійним пошкодженням, дії достатньо високих температур та механічних навантажень. Все це призводить до значної кількості його пошкоджень та інтенсивного зносу. Одним з шляхів розв'язання проблеми ресурсу контактного проводу є використання новітніх матеріалів під час виготовлення накладок полозів пантографів. Наведено результати роботи стосовно оцінки зносу контактного проводу на ділянках змінного струму під час експлуатації електрорухомого складу обладнаного накладками полозів струмоприймачів, що виготовлені з фуллерено-вуглецевого матеріалу "РОМАНІТ-УВЛШ".
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.09 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Муха А. М. 
Контактні вставки полозів струмоприймачів електрорухомого складу з покращеними показниками [Електронний ресурс] / А. М. Муха, Д. В. Устименко, О. Ю. Балійчук, О. Я. Куриленко, І. В. Малишко, Ю. О. Адамович // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2018_2_6
Приведено результати стендових випробувань контактних накладок полозів струмоприймачів виготовлених з матеріалу нового типу "Романіт-УВЛШ". Розробка та впровадження новітніх матеріалів для електричних контактних елементів струмоприймачів залізничного електрорухомого складу створює передумови для вирішення багатьох поточних проблем, а також надає базу для подальшого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.32 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Тарасюк В. М. 
Підвищення ресурсу тягових двигунів електровозів і електропоїздів [Електронний ресурс] / В. М. Тарасюк, О. Ю. Балійчук, Т. М. Мельник // Залізничний транспорт України. - 2020. - № 2. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2020_2_9
Запропоновано один із можливих способів підвищення ресурсу тягових двигунів рухомого складу. Запропоновано на підставі діагностики технічного стану електричної ізоляції обмоток збільшити пробіг тягових двигунів до пробігу електровозів і електропоїздів. Для достовірної діагностики електричної ізоляції обмоток необхідно додатково запроваджувати більш інформативні параметри контролю. Одним із можливих параметрів може бути коефіцієнт абсорбції. З метою дослідження абсорбційних характеристик систем ізоляції електричних машин рухомого складу проведено визначення коефіцієнту абсорбції для якірних обмоток ТЕД електропоїздів. За результатами обробки статистичних даних отримані допустимі значення коефіцієнтів абсорбції для якірних обмоток після капітального ремонту і в процесі експлуатації. Отримані коефіцієнти можна застосувати для діагностики якорів ТЕД РТ-51, відремонтованих із застосуванням компаунду Елпласт та стрічок Елізтерм, виробництва ТОВ НПП "Укрпромвпровадження".
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.357 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського